Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII

 

Site-ul web www.aproape.md (în continuare „site”, „site web”, „web site”), dedicat comercializării produselor în mediul online, reprezintă proprietatea companiei „ROSCA DACAB S.R.L” (în continuare „Restaurantul”, „Restaurantul Aproape”, „www.aproape.md”, „compania”), cu sediul în mun. Chișinău, str. Petru Zadnipru 14/6.

Prin utilizarea site-ului www.aproape.md, utilizatorul își exprimă acordul cu privire la condițiile specificate în „Termeni și condiții”. Dacă utilizatorul nu este de acord cu condițiile de față, acesta trebuie să se abțină de la utilizarea site-ului. 

Restaurantul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile. Cea mai recentă versiune a termenilor și condițiilor de utilizare va putea fi vizualizată pe pagina curentă. Utilizatorul își asumă responsabilitatea de a monitoriza periodic modificările termenilor de față. 

 

1. TERMENI GENERALI

Termenii și condițiile de față reprezintă un acord și sunt în vigoare pe toată perioada utilizării website-ului.

Restaurantul își rezervă dreptul de a bloca accesul la utilizarea site-ului și/sau serviciilor sale, fără notificare sau răspundere utlerioară, pentru orice utilizator, cu orice motiv care include dar nu se limitează la următoarele acțiuni: comportament lipsit de respect față de personalul restaurantului; încălcarea condițiilor specificate în prezenta înțelegere; încălcarea reglementărilor legale. 

 

Se interzice:

  1. Orice încercare de a modifica, prin orice metodă, materialele și informațiile conținute pe acest site, precum și orice acțiune ce ar putea oferi această posibilitate;
  2. Scanarea sau testarea vulnerabilităților a oricărei componente informaționale, sisteme sau servicii utilizate de către Restaurant, fără acordul scris al acestuia;
  3. Încercarea de a utiliza orice metodă, inclusiv atacuri „flooding” sau „DOS”, pentru a interfera cu capacitatea de funcționare a serverelor de hosting a site-ului și/sau serviciilor Restaurantului;
  4. Utilizarea materialelor și informațiilor de pe acest site web cu scopul de a fi copiate, duplicate, distribuite, arhivate sau stocate prin orice mijloc existent.
  5. Publicarea sau transmiterea materialelor ilegale, false, înșelătoare, abuzive, hărțuitoare, vulgare, scandaloase, pornografice, profane sau alte materiale care ar putea constitui sau incita la un comportament criminal, la răspundere civilă sau la încălcarea legii, prin intermediul acestui site web.

 

2. DISPONIBILITATEA SERVICIILOR

Serviciile puse la dispoziție vizitatorilor și utilizatorilor prin intermediul acestui site web se pot modifica sau pot fi întrerupte de către Restaurant cu sau fără notificare prealabilă, temporar sau permanent, total sau parțial. Restaurantul nu este responsabil pentru orice modificări, suspendări sau întreruperi ale serviciilor făcute accesibile prin intermediul site-ului web utilizatorilor, terților sau instituțiilor. Restaurantul are dreptul de a modifica termenii și conținutul site-ului web în orice moment. Noii termeni nu sunt retroactivi și intră în vigoare imediat ce au fost făcuți publici pe acest site.

 

3. OBLIGAȚIUNILE UTILIZATORULUI

Utilizatorul trebuie să introducă datele sale pentru a putea cumpăra sau comanda produse de pe acest site. Utilizatorul iși asumă responsabilitatea și garantează să ofere date reale, exacte, actuale, complete și nemodificate. 

Pentru a modifica adresa livrării pe una diferită de cea specificată la plasarea comenzii, utilizatorul trebuie să contacteze reprezentantul restaurantului utilizând numărul de telefon specificat în secțiunea „Contacte”.

În cazul în care clientul nu poate fi contactat de către angajații restaurantului pentru a confirma comanda și/sau condițiile de livrare, comanda va fi clasificată drept anulată și nu va fi pregătită.

Dacă comanda a fost plasată și achitată utilizând serviciul de achitare online însă nu a putut fi confirmată, suma comenzii va fi restituită clientului în mod automat în urmatoarele 3 zile lucrătoare. Banii vor fi restituiți pe contul de card utilizat pentru a efectua achitarea inițială.

Prin utilizarea site-ului www.aproape.md, se presupune că utilizatorul este un adult, fie, în cazul că utilizatorul este un minor, acesta a primit permisiunea de a utiliza site-ul din partea părinților sau tutorelui.

 

4. TERMENI DE EXECUTARE A COMENZII

Comenzile online pot fi plasate zilnic între orele 09:00 – 21:30.

Materialele prezentate pe site au caracter informativ și nu prezintă în totalitate informații veridice despre proprietățile produsului livrat, inclusiv cantitatea, culoarea, dimensiunea, forma etc. Pentru mai multe detalii privind specificațiile produselor, clientul este în drept să contacteze personalul restaurantului prin unul din mijloacele de comunicare enumerate în secțiunea „Contacte”.

Modalități de plasare a unei comenzi: 

  • utilizând secțiunea „Comandă Online” a site-ului www.aproape.md;
  • utilizând servicii externe de livrare a mâncării;
  • prin intermediul telefonului, la numărul indicat pe site în secțiunea „Contacte”.

Informații necesare pentru plasarea unei comenzi:

  • Numele clientului;
  • Adresa de livrare;
  • Numărul de telefon al clientului;
  • Adresa de email a clientului.

 

4.1 Plata comenzii
Prețurile afișate pe site sunt cu TVA inclus. Prețul indicat pe bonul fiscal la momentul achitării se va potrivi cu prețul afișat pe site. Ca urmare a unei erori neprevăzute, prețul final, ar putea fi modificat dacă reiese că a fost prezentat incorect pe site.

Restaurantul va anunța clientul în cel mai scurt timp posibil dacă produsul pe care l-a cumpărat a fost listat cu un preț incorect, oferindu-i opțiunea de a-și confirma tranzacția la prețul corect sau de a o anula. Comanda clientului este considerată anulată dacă este imposibil de a lua legătura cu acesta. Pentru cazurile în care comanda a fost achitată prealabil, Restaurantul va restitui clientului suma plătită.

Restaurantul poate ajusta prețul produselor prezentate pe site fără o înștiințare prealabilă. În același timp, prețul produselor specificat în comanda clientului nu poate fi modificat.

 

Comanda plasată poate fi achitată în următoarele moduri:

  • Plata în numerar la momentul livrării;
  • Cu card bancar lamomentul livrării;
  • Online cu card bancar, prin intermediul interfeței de plăți online.

 

4.2 Achitare online

Atunci când o comandă este plasată online, aceasta poate fi achitată prin intermediul unui card bancar de tip VISA sau MasterCard. În acest sens, utilizatorul va fi redirecționat către interfața de plăți online a companiei „B.C. Victoriabank S.A”, unde este necesar să completeze câmpurile cu informații despre cardul ce urmează a fi utilizat pentru achitare.

 

5. TERMENI ȘI CONDIȚII DE LIVRARE

Comenzile plasate online pot fi ridicate de către client direct din restaurant sau livrate la adresa specificată. 

Programul serviciului de livrare este: Luni – Dumincă, orele 10:00 – 22:00.

Timpul de efectuare a livrării este estimat la aproximativ 60-90 minute din momentul confirmării comenzii și poate varia în funcție de complexitatea comenzii, numărul de comenzi în așteptare, locația livrării, condițiile de trafic sau alte circumstanțe neprevăzute.

Clientul își asumă responsabilitatea de a fi prezent în această perioadă la adresa de livrare specificată la momentul plasării comenzii. În cazul în care această cerință nu este îndeplinită, clientul va fi telefonat de către operator sau curier pentru a-l anunța că livrarea a fost efectuată. Ulterior acestui apel, curierul poate aștepta clientul timp de maxim 10 minute, după care comanda se va considera în mod automat finalizată fără posibilitatea de solicita returnarea banilor.

La confirmarea comenzii de către operatorul restaurantului, clientul va primi informații detaliate privind durata și timpul livrării. Dacă se dorește specificarea unor detalii cu referire la livrare, cum ar fi timpul de livrare, adresa sau puncte de reper, acestea trebuie menționate în zona „Comentariu” în momentul completării comenzii.

 

5.1 Prețul livrării

Restaurantul Aproape oferă servicii de livrare atât în raza orașului Chișinău cât și în suburbii: Vatra, Tohatin, Colonița, Stăuceni, Grătiești, Dumbrava, Bubuieci, Durlești, Codru.

În raza orașului Chișinău: Livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 600 de lei (exclusiv costul livrării), respectiv 65 de lei pentru comenzile mai mici. 

În suburbiile orașului Chișinău: Livrare gratuită pentru comenzile mai mari de 1000 de lei (exclusiv costul livrării), respectiv 150 de lei pentru comenzile mai mici.

 

5.2 Primirea comenzii

În momentul livrării comenzii, clientul sau un reprezentant al acestuia va verifica și confirma corectitudinea comenzii.

La livrarea unei comenzi achitate online, curierul are dreptul să solicite un document care confirmă identitatea destinatarului precum și să solicite confirmarea tipului și a numărul cardului utilizat pentru a achita comanda. Restaurantul garantează confidențialitatea și protecția informațiilor personale ale clientului.

 

5.3 Returnarea produselor

În cazul în care clientul este nemulțumit de cantitatea sau calitatea produselor furnizate în momentul livrării, curierul va evalua relevanța acelei reclamații.

Clientul nu are dreptul de a solicita returnarea produselor de bună calitate după livrarea acestora. Dacă produsele prezintă o calitate proastă, clientul are posibilitatea de a returna produsele în cauză și de a solicita restituirea sumei achitate. În plus, clienții au opțiunea de a cere înlocuirea produselor necorespunzătoare sau eliminarea defectelor. 

Clientul are dreptul de a raporta cazurile de nerespectare a calității produsului sau alte încălcări ale condițiilor de livrare în termen de 2 (două) ore de la primirea comenzii.

Comanda se consideră finalizată iar suma comenzii nu poate fi rambursată dacă raportarea cazurilor de nerespectare a calității produsului este efectuată la mai mult de 2 (două) ore de la primirea produselor.

 

5.4 Rambursarea banilor

Clientul va primi banii restituiți prin aceeași metodă de plată folosită pentru achitarea produselor.

În cazul în care returnarea banilor se realizează în acealși timp cu returnarea mărfurilor de către client, reprezentața Restaurantului va returna suma indicată cu aprobarea clientului în unul dintre următoarele moduri:

  • În numerar la locația livrării;
  • Prin transferul sumei corespunzătoare către contul bancar utilizat pentru achitarea comenzii în termen de 14 zile calendaristice de la data solicitării.

 

5.5 Reclamații

Comunicarea dintre client și Restaurantul Aproape poate fi efectuată prin următoarele mijloace: 

  • La adresa de email a restaurantului: [email protected], pentru depunerea electronică a sugestiilor sau reclamațiilor;
  • La numărul de telefon +373 682 88 222, pentru comunicarea verbală a sugestiilor sau reclamațiilor operatorilor restaurantului;
  • La adresa str. Nicolae Dimo 1, Chișinău, Moldova, pentru a înregistra sugestiile sau reclamațiile în „Condica de sugestii și reclamații” a companiei.

În funcție de modul în care a fost depusă reclamația și de informațiile de contact furnizate (adresă, număr de telefon, e-mail), clientul urmează să fie informat despre soluționarea subiectelor reclamației.

Fiecare reclamație va fi investigată în termen de 3 zile lucrătoare, iar răspunsul companiei va fi expediat în limita de timp corespunzătoare.

 

6. LIPSA GARANȚIILOR

Conținutul acestui site web poate fi supus modificării și vă este oferit „ca atare”, fără nicio garanție expresă sau implicită de niciun fel.

 

7. ELIBERAREA DE RĂSPUNDERE

Accesarea acestui site-web este efectuată în totalitate pe propria răspundere a utilizatorului. Restaurantul Aproape, funcționarii, directorii, agenții sau orice alte părți afiliate Restaurantului nu poartă răspunderea pentru posibilele prejudicii directe sau indirecte, de orice tip, ce ar putea rezulta în urma utilizării acestui site sau a vizualizării conținutului său. Restaurantul nu va fi responsabil pentru nici un fel de daune sau aplicații malițioase care ar putea infecta dispozitivul utilizatorului sau alte bunuri ale acestuia ca o consecință a accesării, utilizării sau vizualizării a oricărei părți din acest site.

 

8. CLAUZE FINALE

Prezentul acord este guvernat de către legislația în vigoare a Republicii Moldova.

Toate problemele juridice legate de Acord sunt soluționate în conformitate cu normele legislației în vigoare a Republicii Moldova.

Nimic din prezentul Acord nu trebuie interpretat ca stabilirea între Utilizator și Restaurantul Aproape a oricăror relații de agenție, legături de parteneriat, legături de activitate comună, relații personale de muncă sau a altor relații care nu sunt menționate în mod expres în prezentul acord.

Detalii comandă
Serviciul de livrare este în afara programului.
Așteptăm comenzile Dvs. zilnic între orele 09:00-21:30